kliknij tu by zapoznać się z regulaminem klubu

 

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ KLUB „Movado Squash & Fitness”

  • 1. ZAKRES USŁUG I SŁOWNIK
  1. Movado Nowy Targ z siedzibą w Nowym Targu przy ulicy Ludźmierskiej 25 A, zwany dalej Klubem świadczy usługi związane z rekreacją ruchową i poprawą kondycji fizycznej na rzecz Członków Klubu, Klubowiczów, Klientów na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  2. 2. W ramach niniejszego regulaminu podane słowa lub wyrażenia będą miały znaczenie określone poniżej:

 – Członek Klubu, Klubowicz, Klient- osoba korzystająca z usług i urządzeń Klubu na podstawie wykupionego karnetu, wejścia jednorazowego oraz honorowanych systemów partnerskich (Benefit Systems,Medicover,OpenSport24,Vanity Style).

 – Karnet – zobowiązanie Klubu do świadczenia usług na warunkach określonych w Regulaminie klubu Movado Squash & Fitness po uiszczeniu przez Klienta zapłaty ceny określonej w obowiązującym cenniku.

– Opiekun Prawny- osoba sprawująca władzę rodzicielską lub z innego tytułu sprawująca opiekę nad Członkiem klubu, który nie ukończył 18 roku życia.

 -Dokument tożsamości – zawiera imię, nazwisko i zdjęcie. Jest to: dowód osobisty(w tym również dostępny w aplikacji mObywatel wyświetlany za pomocą funkcji mTożsamość), paszport, karta pobytu, prawo jazdy, legitymacja służbowa (wydana przez organ samorządu zawodowego),legitymacja szkolna, legitymacja studencka.

– Opłata miesięczna – opłata uiszczana przez każdego Członka klubu na okres 30dni.

– Rabat- różnica pomiędzy opłatą miesięczną wskazaną w cenniku Klubu na dzień podpisania aplikacji Klubowej a kwotą opłaty miesięcznej do uiszczania, której zobowiązany jest Członek Klubu. Udzielenie rabatu stanowi uprawnienie Klubu. Wysokość rabatu wyrażoną, w PLN, wskazuje się w Aplikacji Klubowej.

  • 2. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG KLUBU
  1. Po wejściu do Klubu, Członek klubu jest zobowiązany do zweryfikowania ważności Członkostwa w Recepcji Klubu poprzez zeskanowanie kodu QR wygenerowanego w jego Panelu Klienta bądź widocznego w aplikacji mobilnej. Klienci zobowiązani są każdorazowo do weryfikacji tożsamości i ważności usługi w Recepcji klubu. Klub zastrzega sobie prawo do okazania dokumentu tożsamości jako warunek korzystania z usług oraz wejścia na teren obiektu.
  2. Klub celem identyfikacji Członków klubu przy wejściu do Klubu upoważniony jest do jednorazowego wykonania fotografii Członka klubu, która przyporządkowana będzie w systemie do danego Członka klubu oraz Karnetu i służyć będą wyłącznie weryfikacji, czy z usług Klubu na podstawie danego Karnetu korzysta Członek Klubu, a nie osoba trzecia, nieuprawniona. Ewentualnie, w razie sprzeciwu Członka klubu do wykonania fotografii Klub uprawniony jest do żądania okazania dokumentu tożsamości przy każdym wejściu do Klubu.
  3. Wizerunek, o których mowa w ust. 2 pobierane są wyłącznie za zgodą Klubowicza, po wyrażeniu przez niego dobrowolnej zgody. Klub oświadcza, iż zbierane przez niego jakiekolwiek dane osobowe Klubowiczów, wykonywane i gromadzone fotografie służą wyłącznie do identyfikacji Klubowiczów przy wejściu do Klubu, a dane te chronione są w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, w tym w szczególności rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Kodeks Cywilny.
  4. W przypadku utraty karty klubowej przez Klubowicza, zobowiązany jest on do natychmiastowego powiadomienia o tym Klubu w formie telefonicznej lub poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej e-mail. Za wydanie duplkatu karty klubowej Klubowicz zobowiązany jest uiścić kwotę 30 PLN.
  5. Każdy Klubowicz zobowiązany jest do posiadania własnej kłódki do szafki ubraniowej. W celu umieszczenia wszystkich przyniesionych do Klubu rzeczy, w tym toreb, plecaków, odzieży wierzchniej, czy też obuwia. Poza szafkami nie powinny być przechowywane żadne rzeczy członków Klubu. Wstęp do Klubu jest możliwy po zapoznaniu się z Regulaminem. Klient jest zobowiązany do opróżnienia szafki po zakończonym treningu. W przypadku pozostawienia rzecz w szafce ubraniowej po opuszczeniu Klubu, zastrzegamy sobie prawo do rozcięcia kłódki i usunięcia pozostawionych rzeczy oraz opróżnienia szafki. W przypadku złamania regulaminu, Klient będzie mógł odebrać pozostawione rzeczy przez 24 godziny.
  6. Klienci oraz Członkowie Klubu zobowiązani są do; a) powstrzymania się od działań, które mogą zakłócać lub utrudniać korzystanie z usług Klubu innym Klientom, skutkować uszkodzeniem, zniszczeniem mienia lub pomieszczeń Klubu, zakłócać pracownikom Klubu wypełnianie ich obowiązków; b) przestrzegania należytego porządku oraz poszanowania ogólnie przyjętych norm zachowania; c) stosowania się do instrukcji użytkowania wyposażenia Klubu; d) stosowania obuwia zamiennego na terenie sal do ćwiczeń/siłowni; e) podporządkowywania się poleceniom obsługi; f) poszanowania mienia Klubu; g) posiadania i używania osobistego ręcznika h) korzystania z usług Klubu w stanie zdrowia na to pozwalającym.
  7. Na terenie Klubu zabrania się; a) wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych, a także wstępu do Klubu pod wpływem tych środków; b) używania tytoniu, e-paopierosów. c) używania środków z zawartością sterydów, środków odurzających, narkotyków, a także wstępu do Klubu pod wpływem tych środków; d) wprowadzania zwierząt; e) wprowadzania na terenie klubu roweru czy też hulajnogi. e) handlu, akwizycji oraz prowadzenia jakiejkolwiek działalności, celem której jest osiąganie bezpośrednio lub pośrednio korzyści majątkowych, bądź niemajątkowych pod rygorem rozwiązania przez Klub umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Członka Klubu oraz obciążenia Klubowicza karą umowną stanowiącą równowartość trzech opłat miesięcznych; f) naklejania i pozostawiania reklam bez zgody właścicieli Klubu; g) wprowadzania do klubu dzieci do lat 16-stu chyba że opiekun prawny podpisał stosowane zgody 44. h) wnoszenia napojów w szklanych i otwartych naczyniach za wyjątkiem zakupionych w recepcji Klubu; i) bez zgody właścicieli, używania na terenie Klubu jakichkolwiek urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
  8. Godziny otwarcia dostępne są na recepcji.
  9. Movado Squash & Fitness zastrzega sobie możliwość zmian godzin otwarcia klubów.
  10. Klub jest zobowiązany do umożliwienia Klientowi, będącemu jednocześnie Członkiem Klubu, stosownie do zapisów §3 ust.1, korzystania w ramach umowy, w terminie określonym w Aplikacji Klubowej, w godzinach działania Klubu z Zajęć oraz urządzeń Klubu.
  11. W przypadku korzystania z oferty Klubu przez dzieci do 12 roku życia, opiekun prawny zobowiązany jest do przyprowadzania i odprowadzania dziecka z Klubu lub przedstawienia pisemnego upoważnienia z podaniem danych innej osoby dorosłej, która ma odebrać dziecko. 13. Do Klubu mogą być przyprowadzane wyłącznie dzieci zdrowe. Klub zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dziecka.
  • 3. SPRZEDAŻ USŁUG

Sprzedaż usług następuje w formie jednorazowego wejścia, wykupienia karnetu na zajęcia fitness lub squash, umowy członkowskiej (Aplikacji Klubowej) lub drogą elektroniczną.

  1. UMOWY CZŁONKOWSKIE:

1.1 Aby zostać członkiem Movado Squash & Fitness, należy wypełnić oraz podpisać Aplikację Klubową Movado Squash & Fitness.

1.2 Umowy członkowskie są zawierane na okres 30 dni.

1.3. Członkostwo zaczyna obowiązywać od daty łącznego spełnienia następujących przesłanek: a) podpisanie Aplikacji Klubowej, b) uiszczenie opłaty miesięcznej za dany miesiąc, zgodnie z aktualnym cennikiem w gotówce, drogą elektroniczną lub poprzez szybką płatność

1.4.Członkiem Klubu mogą zostać Osoby pełnoletnie.

1.5 Osoby które ukończyły 15 rok życia, a nie ukończyły 18 lat mogą uzyskać członkostwo wyłącznie za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych złożoną przez nich osobiście przy pracowniku Klubu. Złożone powinno zostać także pisemne oświadczenie rodziców/ opiekunów prawnych o pełnej odpowiedzialności za dziecko, podczas korzystania przez nie z Klubu.

1.6. Osoby, które ukończyły 10 rok życia, mogą korzystać z Klubu, w którym dostępna jest dana oferta wyłącznie w obecności rodziców/opiekunów prawnych, którzy wchodząc na teren klubu wraz z dzieckiem ponoszą za to dziecko pełną odpowiedzialność.

1.7. Klub zastrzega sobie prawo do odmowy przyznania statusu Członka Klubu jak również odmowę korzystania z oferty klubu w przypadku Karnetów, biletów jednorazowych oraz posiadaczy kart partnerskich (Benefit Systems,Vanity Style,Medicover,OpenSport24) bez wskazania przyczyny.

  1. OPŁATY

2.1. Członek Klubu zobowiązuje się do regularnego uiszczania płatności za karnety.

2.2. Brak zapłaty za karnet w danym okresie rozliczeniowym skutkuje brakiem możliwości korzystania z oferty Klubu.

  • 4. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest: Łukasz Zawada prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Movado Łukasz Zawada z siedzibą w Nowym Targu, (adres firmy: 34-400 Nowy Targ ul. Podtatrzańska 42), posiadający NIP 7361691584, REGON 123076769.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych.
  3. Dane osobowe Klienta, podane w związku z zawarciem Umowy w sposób określony w Regulaminie, będą przetwarzane przez Administratora, przede wszystkim: (i) w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zawartej Umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (ii) w celu wykonania obowiązku prawnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz (iii) w celu prowadzenia przez Administratora marketingu usług własnych, dochodzenia lub obrony w sprawie roszczeń lub praw któregokolwiek z Administratorów, w celu przeciwdziałania nadużyciom ze strony Klienta, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób oraz mienia Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. W przypadku udzielenia przez Klienta, w związku z zawarciem Umowy, dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci danych biometrycznych (danych daktyloskopijnych) lub wizerunku, dane te będą przetwarzane przez Administratora w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu weryfikacji tożsamości Klienta oraz odnotowania wejścia do Klubu jako osoby uprawnionej.
  5. W przypadku udzielenia przez Klienta, w związku z zawarciem Umowy, dobrowolnej zgody na przesyłanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej lub zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których Klient jest użytkownikiem (telefonu, komputera) oraz automatycznych systemów wywołujących, w/w kanały komunikacji będą wykorzystywane przez Administratora w celach marketingu usług własnych – wysyłanie Klientowi Newslettera.
  6. Administrator nie będzie udostępniał danych osobowych Klienta innym podmiotom (odbiorcom), za wyjątkiem dostawcy oprogramowania Gym Manager, z zastrzeżeniem, iż nie będzie mógł on wykorzystywać tych danych w żaden inny sposób, jak tylko w celu realizacji umowy.
  7. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych Klienta do państw trzecich.
  8. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez czas trwania zawartej umowy oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji przez Administratora praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów podatkowych, przepisów dotyczących przedawnienia roszczeń, w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – do czasu jej cofnięcia, a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych do czasu zgłoszenia przez Panią/Pana sprzeciwu..
  9. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
  10. Podanie przez Klienta danych osobowych w procesie zawarcia Umowy jest dobrowolne, ale niezbędne dla wykonania Umowy (nie dotyczy to danych biometrycznych, w postaci danych daktyloskopijnych oraz danych osobowych w postaci wizerunku, o których mowa w ust. 4i 5powyżej).
  11. Klub dla zapewnienia bezpieczeństwo osób w nim przebywających jest monitorowany za pomocą kamer utrwalających obrazy. Nagrania z monitoringu mogą zostać wykorzystane wyłącznie w celu związanym z bezpieczeństwem i ochroną osób i mienia Klubu w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Dane osobowe w postaci wizerunku utrwalonego na nagraniach będą przechowywane przez okres nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 33 dni, chyba że nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu lub Administrator powziął wiadomość, że mogą one stanowić dowód w postępowaniu – wówczas termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Wejście na teren Klubu jest dobrowolne, ale będzie skutkowało przetwarzaniem danych osobowych w związku ze stosowaniem monitoringu wizyjnego.
  • 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Wszelkie sytuacje nie uregulowane niniejszym Regulaminem będą zawsze rozwiązywane z uwzględnianiem w pierwszej kolejności wspólnego dobra członków Klubu.
  2. Klienci lub Klubowicze chcący skorzystać z zajęć grupowych, w przypadku spóźnienia przekraczającego 10 minut ze względów bezpieczeństwa nie będą mogli wziąć udziału w zajęciach.
  3. Klub zastrzega sobie możliwość wprowadzenia ewentualnych wcześniejszych zapisów w odniesieniu do zajęć ze wskazaniem terminu dokonywania takich zapisów na ww. wyszczególnione zajęcia.
  4. Za szkody wyrządzone Klientom oraz Klubowiczom na terenie Klubu z winy Klubu, Klub odpowiada na zasadach określonych kodeksem cywilnym.
  5. Klub nie ponosi odpowiedzialności za szkody na zdrowiu osób korzystających z oferty Klubu w przypadku niewłaściwego wykonywaniem ćwiczeń, korzystaniem z urządzeń znajdujących się na terenie Klubu, nieprzestrzeganiem instrukcji i poleceń osób upoważnionych do prowadzenia zajęć. Wszelkie stwierdzone przypadki zniszczenia, dewastacji urządzeń, kradzieży lub zgubienie elementów podlegają odpłatności w kwocie 100% wartości.
  6. Zmiany regulaminu, oraz cennika Klubu podaje się do wiadomości po przez ogłoszenie na stronie internetowej www.movadonowytarg.pl.
  7. Aktualny regulamin jest dostępny w recepcji i na stronie internetowej www.movadonowytarg.pl .
  8. Klub zastrzega sobie prawo rozwiązania grupy lub zmiany terminu prowadzenia zajęć danej grupy po wcześniejszym powiadomieniu o tym Klientów oraz Członków Klubu przez ogłoszenia na stronie internetowej www.movadonowytarg.pl.
  9. W przypadku świadczonych przez Klub dodatkowych usług, tj. squash, zajęcia dla dzieci obowiązują dodatkowe Regulaminy dostępne w Recepcji Klubu.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ KLUB MOVADO SQUASH & FITNESS

Klub– MOVADO SQUASH & FITNESS, ul. Ludźmierska 25 A, 34-400 Nowy Targ

Firma– Movado Łukasz Zawada ul. Podtatrzańska 42, 34-400 Nowy Targ

Dane rejestrowe– NIP 7361691584, Regon 123076769

Strona internetowa klubu–  https://movadonowytarg.pl/

Strona internetowa, na której dokonuje się sprzedaż usług– strona internetowa https://movado.gymmanager.io/account/login

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez klub Movado Squash & Fitness poprzez wykorzystanie serwisu Aplikacji online działającej pod adresem: www.movadonowy targ.pl.

  • 1. DEFINICJE Przez pojęcia (pisane z małej lub wielką literą) użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
  1. Członek Klubu, Klubowicz – osoba, która korzysta z usług sieci klubów Fitness for Life oraz wykupiła Karnet;
  2. Nowy Klient – osoba, która korzysta z usług Klubu po raz pierwszy lub osoba, która nie posiada aktywnego Karnetu w klubie Movado Squash & Fitness. Nowym Klientem Klubu może być wyłącznie osoba, która ukończyła 18 lat, nie posiadająca przeciwwskazań lekarskich do wykonywania ćwiczeń.
  3. Klient – Członek Klubu, osoba korzystająca z Karnetów uprawniających do korzystania z usług Klubu, a także osoba korzystająca z usług klubu Movado Nowy Targ na podstawie warunków akcji promocyjnych lub konkursowych. Klientem Klubu może być wyłącznie osoba, która ukończyła 18 lat, nie posiadająca przeciwwskazań lekarskich do wykonywania ćwiczeń. Członkowie Klubu mogą korzystać z usług oferowanych przez Klub wynikających z zakupionego Karnetu.
  4. Klub – klub Movado Squash & Fitness.
  5. Placówka Klubu – miejsca, w których świadczone są usługi Klubu.
  6. Identyfikator – umożliwiający wejście i wyjście z Klubu, indywidualnie nadany przez system teleinformatyczny klubu Movado Squash & Fitness Klientowi kod QR generowany podczas rejestracji
  7. Opłata aktywacyjna – bezzwrotna opłata, którą ponosi Klient w związku z przypisaniem członkostwa w klubie Movado Squash & Fitness
  8. Strona internetowa – strona internetowa o adresie: .www.movadonowytarg.pl
  9. Karnet – zobowiązanie Klubu do świadczenia usług na warunkach określonych w Regulaminie Klubu Movado Squash & Fitness po uiszczeniu przez Klienta zapłaty ceny określonej w obowiązującym cenniku. Karnet może być odnawiany cyklicznie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

10.Okres rozliczeniowy – okres, na jaki został wykupiony Karnet.

  1. Okres obowiązywania Karnetu – okres równy okresowi rozliczeniowemu lub okres powiększony o czas wynikający z zawieszenia Karnetu.
  2. Konto – zbiór zasobów i uprawnień w ramach wewnętrznego systemu przypisanych konkretnemu Klientowi.
  3. Operator Systemu Płatności – podmiot, z którym Klub podpisał umowę w celu umożliwienia www.movadonowytarg.pl Klientom dokonywania płatności wynikających ze świadczonych przez klub Movado Squash & Fitness usług.
  4. Aplikacja online – system teleinformatyczny służący do obsługi Klientów lub Nowych Klientów.
  5. Opiekun Prawny – osoba sprawująca władzę rodzicielską lub z innego tytułu sprawująca opiekę nad Klientem lub Nowym Klientem, który nie ukończył 18 roku życia.
  • 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Klub świadczy drogą elektroniczną na rzecz Klientów lub Nowych Klientów usługi polegające na możliwości zakupu Karnetu oraz zarządzaniu Kontem Klienta przy użyciu Aplikacji online lub przy użyciu Kiosku. Klub umożliwia udostępnienie na indywidualne żądanie użytkownika sieci w tym Klienta lub Nowego Klienta poprzez Stronę internetową wyświetlenie strony o określonym adresie URL, zawierającej indywidualnie żądane przez użytkownika sieci w tym Klienta lub Nowego Klienta dane informacyjne, obejmujących w szczególności usługi, informacje dotyczące Klubu, przedsiębiorcy prowadzącego klub Movado Squash & Fitness, profil działalności oraz informacje kontaktowe, co zapewniają specjalistyczne zakładki.
  2. Klient lub Nowy Klient chcąc korzystać z usług klubu Movado Squash & Fitness zobowiązany jest do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa, postanowień Regulaminu oraz Regulaminu klubu Movado Squash & Fitness, jak również ponosi odpowiedzialność za składane oświadczenia w związku z zakupem Karnetu lub innych usług oferowanych przez klub Movado Squash & Fitness. Szczegółowe warunki korzystania z usług Klubu określa Regulamin klubu.
  3. Aplikacja online ma na celu umożliwienie rejestracji Nowych Klientów, zarządzanie przez Klientów swoim Kontem, zakupu Karnetu , dokonywania płatności w związku ze świadczonymi przez klub Movado Squash & Fitness usługami, jak również umożliwienie korzystania z usług oferowanych przez klub Movado Squash & Fitness.
  • 3. PLIKI „COOKIES”

Informacje na temat plików „cookies” zawiera Polityka Prywatności dostępna na Stronie internetowej.

  • 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
  1. W celu prawidłowego korzystania z usług klubu Movado Squash & Fitness z wykorzystaniem Aplikacji online na Stronie internetowej Klient lub Nowy Klient powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniające następujące, minimalne wymogi: – połączenie z siecią Internet; – system operacyjny z rodziny Windows, Linux, OSX, Android lub iOS w wersji wspieranej przez producenta z uruchomionym środowiskiem graficznym i z zainstalowanym ekranem o rozdzielczości 1024 x 768 ppi; – przeglądarką w stabilnej wersji wspieranej wersji, w trybie graficznym, posiadającą włączoną obsługę JavaScript i obsługującą zapytania typu CORS z rodziny: Chrome, Firefox, Safari, Edge.
  2. W przypadku korzystania przez Klienta lub Nowego Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych w ust. 1, Klub nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Aplikacji online i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych usług.
  3. Klub zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie zmian parametrów technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Aplikacji online. Strony internetowej, zmiany interfejsu Aplikacji online. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszego Regulaminu, o ile nie wpływają na rodzaj i zakres świadczonych drogą elektroniczną usług.
  4. Ze względów bezpieczeństwa Klub zastrzega sobie prawo przerwania połączenia z Klientem lub Nowym Klientem po upływie czasu nie krótszym niż 30 sekund od chwili dokonania przez Klienta lub Nowego Klienta ostatniej czynności przy wykorzystaniu Aplikacji online oraz po upływie czasu nie krótszym niż 30 sekund od chwili dokonania przez Klienta lub Nowego Klienta ostatniej czynności przy skorzystaniu z Kiosku.
  5. Świadczenie przez Klub usług drogą elektroniczną polegających na możliwości dokonania zakupu Karnetu, uiszczenia innych opłat, zarządzania kontem Klienta jest bezpłatne, chyba że dla danej czynności przewidziano obowiązek uiszczenia opłaty. Wysokość opłat określa obowiązujący w Klubie cennik usług.
  6. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, treści nieprawdziwych lub mogących wprowadzić w błąd, treści zawierających wirusy lub inne złośliwe oprogramowanie, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia Strony internetowej, Aplikacji online. W razie uzyskania przez Klub zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Klienta lub Nowego Klienta Klub może uniemożliwić dostęp do tych danych. Klub nie ponosi odpowiedzialności względem Klienta lub Nowego Klienta za szkody powstałe w wyniku uniemożliwienia dostępu do danych o treści opisanych w zdaniu pierwszym.
  7. Klient lub Nowy Klient oraz inni użytkownicy mogą korzystać z usług anonimowo, chyba że właściwość danej usługi wymaga podania określonych danych osobowych. W przypadku jednak niedozwolonego skorzystania z usług (tj. niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami prawa) Klub ma prawo do przetwarzania danych osobowych Klienta, Nowego Klienta lub innych użytkowników w zakresie niezbędnym do ustalenia ich odpowiedzialności. Klub powiadomi Klienta, Nowego Klienta oraz innych użytkowników o niedozwolonych działaniach z żądaniem ich niezwłocznego zaprzestania oraz o przetwarzaniu danych osobowych w powyżej określonym celu.
  8. Do świadczenia usług drogą elektroniczną dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania z Aplikacji online po zaakceptowaniu Regulaminu.
  9. Regulamin jest udostępniony za pośrednictwem Strony internetowej w formie umożliwiającej jego odzyskanie, odtworzenie, utrwalanie, w szczególności Regulamin może być zapisany na dysku i wydrukowany. Regulamin dostępny jest również w recepcji Klubu.
  10. Klient, Nowy Klient oraz inny użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną. W przypadku opuszczenia Strony internetowej, Aplikacji online, Live chat świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli.
  11. Klub nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z Aplikacji online, Strony internetowej w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu.
  12. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia formularzy przy użyciu Aplikacji online, w szczególności poprzez podanie przez Klienta lub Nowego Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych, odpowiedzialność ponosi Klient lub Nowy Klient, którego dotyczą niewłaściwie wypełnione formularze.
  • 5. ODSTĄPIENIE OD ŚWIADCZONYCH USŁUG, REKLAMACJE, ZAWIESZENIA
  1. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od świadczonych przez klub Movado Squash & Fitness usług bez podania przyczyny w przypadku:

 – zakupu na odległość tj. z wykorzystaniem Aplikacji online pierwszego Karnetu w ramach rozpoczętego członkostwa w rozumieniu Regulaminu klubu Movado Nowy Targ w terminie czternastu dni od daty jego zakupu; – zakupu na odległość tj. z wykorzystaniem Aplikacji online w terminie czternastu dni od daty jej zakupu.

  1. W celu odstąpienia od świadczonych przez klub Movado Squash & Fitness usług, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie o odstąpieniu od świadczonych przez klub Movado Nowy Targ usług Klient może złożyć za pośrednictwem drogi elektronicznej na kontakt@movadonowytarg.pl lub osobiście w placówce Klubu.
  2. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od świadczonych przez klum Movado Squash & Fitness, Klub w ciągu 7 dni dokona na rzecz Klienta zwrotu całej uiszczonej ceny za karnet pod warunkiem nie aktywowania karnetu i nie skorzystania zupełnie z usług Klubu w oparciu o zakupiony karnet.
  3. Prawo odstąpienia od świadczonych usług w zakresie Karnetu nie przysługuje w przypadku aktywowania karnetu i skorzystania z usług Klubu przed upływem terminu do odstąpienia od świadczenia usług.
  4. Wszelkie uwagi oraz reklamacje co do usług świadczonych droga elektroniczną, pracy placówek Klubu i ich obsługi, reklamacje co do jakości świadczonych usług oraz inne skargi lub wnioski mogą być zgłaszane w formie pisemnej poprzez pozostawienie pisma u managera Klubu albo drogą elektroniczną na kontakt@movadonowytarg.pl. Reklamacja, skarga lub wniosek powinny zawierać imię i nazwisko, opis sprawy oraz adres korespondencyjny lub adres mailowy, na jaki Klub powinien odpowiedzieć, pod rygorem braku możliwości udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację, skargę lub wniosek.
  5. Odpowiedź na reklamacje, skargi i wnioski zostanie udzielona w formie pisemnej na wskazany w reklamacji, skardze lub wniosku adres do korespondencji lub drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Klub. O odmowie uwzględnienia reklamacji i jej powodach Klub poinformuje osobę składającą reklamację wysyłając wiadomość na wskazany w toku składania reklamacji adres e-mail lub na adres do doręczeń.
  6. Informacje na temat pozasądowych metod rozstrzygania sporów zawiera Regulamin klubu Movado Squash & Fitness.
  • 6. CHARAKTERYSTYKA APLIKACJI ONLINE
  1. Aplikacja online składa się z następujących aplikacji: – Rejestracyjnej służącej do rejestracji Nowych Klientów i wprowadzania ich danych do bazy danych; – do logowania w celu umożliwienia Klientowi dostępu do jego Konta; – Panel Klienta, gdzie Klient może przeglądać historie swoich Karnetów oraz przechodzić do innych aplikacji; – Profil Klienta, gdzie Klient może zmieniać swoje dane osobowe, hasło, zdjęcie profilowe; – Kup Karnet, dzięki której Klient może dokonać zakupu wybranego przez siebie Karnetu; – Zmień Karnet, dzięki której Klient może dokonać zmiany posiadanego rodzaju Karnetu.
  • 7. ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI ONLINE
  1. Założenie Konta następuje po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego w Aplikacji online. Klient chcąc założyć Konto powinien wskazać określone w formularzu dane osobowe wypełniając odpowiednio opisane w nim pola. Następnie Klient składa oświadczenia o udzieleniu lub nieudzieleniu zgód. Aplikacja online wskazuje, które zgody są wymagane do świadczenia usług przez klub Movado Squash & Fitness. Klient lub Nowy Klient zobowiązany jest podać w formularzu rejestracyjnym pełne i prawdziwe dane.
  2. Odmowa akceptacji Regulaminu skutkuje brakiem możliwości skorzystania z usług Klubu. Klub może odmówić świadczenia usług na rzecz Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie, a także w przypadku odmowy akceptacji Regulaminu klubu Movado Squash & Fitness lub podania danych niepełnych lub nieprawdziwych lub w przypadku, gdy Klient lub Nowy Klient nie spełniają wymogów określonych w Regulaminie, a także w przypadku niedostarczenia lub dostarczenia fałszywych, podrobionych, niepodpisanych lub niekompletnych oświadczeń, o których mowa w ust. 2 powyżej lub podania nieprawdziwych danych kontaktowych Opiekuna Prawnego.
  3. Na wskazany przez Klienta lub Nowego Klienta adres poczty elektronicznej zostanie wysłany e-mail z prośbą o aktywowanie konta. Aktywacji konta dokonuje się poprzez naciśnięcie przycisku „Aktywuj moje konto”.
  4. W celu zalogowania się do Aplikacji online należy w odpowiednich polach rejestracyjnych podać adres e-mail podany przy rejestracji i zakładaniu Konta oraz wpisać podane podczas rejestracji hasło i nacisnąć przycisk „Zaloguj”.
  5. Po zalogowaniu do Konta Klient otrzymuje dostęp do Panelu Klienta, skąd może zarządzać swoim Kontem oraz dokonywać zakupu Karnetu. Zakończenie korzystania z Aplikacji online następuje poprzez wylogowanie.
  6. Nowy Klient korzystający z Aplikacji online w celu korzystania z usług Klubu. Chcąc korzystać z usług Klubu, Nowy Klient powinien udać się do Placówki Klubu z dokumentem tożsamości w celu weryfikacji danych podanych podczas tworzenia aplikacji online i przypisania identyfikatora.
  7. Klub informuje, że okazanie dokumentu tożsamości, celem uzyskania Identyfikatora jest dobrowolne.
  • 8. POLITYKA OCHRONY PRYWATNOŚCI

Administratorem danych osobowych jest Movado Łukasz Zawada ul. Podtatrzańska 42 34-400 Nowy Targ, NIP: 7361691584. Dane osobowe przetwarzane są z poszanowaniem zasad przewidzianych w ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) (dalej: Ustawa).

  1. Klub przykłada szczególną wagę do ochrony prywatności Klientów. Klub z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych w tym zabezpieczenia o charakterze programistycznym. W szczególności Klub zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
  2. Klub sprawuje stałą kontrolę nad procesem przetwarzania danych.
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 18-19 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030) oraz art. 23 ust. 1, 3 i 5Ustawy. Dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania stosunku prawnego pomiędzy Klubem, a Klientem i Nowym Klientem, w calu marketingu produktów własnych oraz prawidłowego świadczenia usług przez Klub.
  4. Klientowi i Nowemu Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych prawo do ich poprawiania, uzupełnienia, uaktualnienia bądź sprostowania, jak również prawo żądania usunięcia danych osobowych jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, oraz wniesienia, w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 Ustawy, pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względów na jego szczególną sytuację, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w przypadkach, wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 Ustawy, gdy administrator danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania jego danych osobowych innemu administratorowi danych.
  • 10. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

Wszelkie znaki handlowe, logo oraz znaki serwisowe użyte za pośrednictwem Strony internetowej jak również Aplikacji online stanowią przedmiot ochrony zgodnie z ustawą o prawie autorskim, a ich przetwarzanie, modyfikacja lub wykorzystanie na jakimkolwiek polu eksploatacji jest zabronione.

  • 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Klub ma prawo zablokować dostęp do Aplikacji online, Strony internetowej z ważnych przyczyn, w tym w szczególności w razie stwierdzenia nieprawidłowości w ich korzystaniu, w tym wystąpienia okoliczności, które mogłyby narazić na szkodę Klienta, Nowego Klienta lub Klub.
  2. Właścicielem klubu Movado Squash & Fitness oraz podmiotem świadczącym drogą elektroniczną określone w Regulaminie usługi jest Movado Łukasz Zawada, 34-400 Nowy Targ ul. Podtatrzańska 42, NIP 7361691584.
  3. Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszego Regulaminu.
  4. O zmianie Regulaminu Klub poinformuje Klienta poprzez zamieszczenie stosownej informacji na Stronie internetowej, Aplikacji online oraz drogą elektroniczną za pośrednictwe wiadomości e-mail skierowanej na adres e-mail Klienta wskazany na Koncie . W razie zmiany Regulaminu Klient ma prawo do rezygnacji z Karnetu bez zachowania okresu wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień obowiązywania Karnetu. W przypadku braku akceptacji zmian wynikających ze zmiany ceny Karnetu Karnet nie zostanie automatycznie odnowiony. W razie nieskorzystania z prawa do rezygnacji z Karnetu uważa się, że Klient akceptuje wprowadzone zmiany Regulaminu.
  5. Szczególnymi zagrożeniami związanymi z korzystaniem z sieci internetowej w tym ze świadczonych przez Klub usług drogą elektroniczną jest działalność tzw. Hakerów mająca na celu włamanie się do systemu Klubu oraz Klienta lub Nowego Klienta oraz możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez złośliwe oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzenia szkód, takich jak „konie trojańskie”, „robaki”. Celem uniknięcia zagrożeń z tym związanych zaleca się stosowanie aktualnego oprogramowania antywirusowego. Klub informuje, że podejmuje działania mające na celu zminimalizowanie ryzyk, o których mowa w zdaniu pierwszym, jednakże Klient i Nowy Klient przyjmuje do wiadomości, iż nie istnieją sposoby całkowitego i pełnego zabezpieczenia przed wskazanymi niepożądanymi działaniami.
  6. W celu realizacji uprawnień określonych w Regulaminie uprawniony może w dowolnej chwili podejmować kontakt z właścicielem sieci Klubów za pośrednictwem: drogi elektronicznej kontakt@movadonowytarg.pl

REGULAMIN SUBSKRYPCJI – UMOWA CZŁONKOWSKA

KARNET Fitness – 189 pln/ miesiąc

zawarta on-line pomiędzy:

Łukasz Zawada prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: Movado Łukasz Zawada z siedzibą przy ul. Podtatrzańskiej 4, 34-400 Nowy Targ Małopolska, Nip: 7361691584 zwanym dalej jako „Zleceniobiorcą”

a

„Klientem”

  • 1. Postanowienia wstępne
  1. Zleceniobiorca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą z zakresu

rekreacji i sportu w obiekcie sportowym przy ul. Ludźmierskiej 25 A, 34-400 Nowy Targ, zwanym dalej jako „Klub Movado Squash & Fitness”.

  1. Klient zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług polegających

na umożliwieniu Klientowi wykonywania treningów oraz uczestnictwa innych

zajęciach w Klubie Movado Squash & Fitness, na zasadach określonych w Umowie oraz w

Regulaminie dostępnym w recepcji Klubu lub na stronie www.movadonowytarg.pl

  1. Klient zobowiązuje się natomiast do przestrzegania zasad określonych w Umowie

i Regulaminie oraz do terminowego dokonywania opłat abonamentowych.

 

  • 2. Opłata członkowska
  1. Tytułem wynagrodzenia za usługi świadczone przez Zleceniobiorcę na rzecz

Klienta, o których mowa w § 1 umowy Klient zobowiązany jest do uiszczania na

rzecz Zleceniobiorcy aktualnie obowiązującej w dniu zawarcia umowy ceny,

zgodnie z cennikiem Klubu: karnet Fitness – okresowy o wartość: 189 zł.

Zleceniodawca oświadcza i zapewnia, że cena ta nie ulegnie zmianie przez cały

okres obowiązywania umowy.

  1. Opłata za karnet uiszczana jest z góry jednorazowo.
  2. Okres rozliczeniowy wynosi miesiąc.
  3. Pierwszy okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu zawarcia umowy. Kolejne

okresy rozliczeniowe rozpoczynają się w dniu następnym po upływie

poprzedniego okresu rozliczeniowego.

  1. Płatność wynagrodzenia za świadczone przez Zleceniobiorcę usługi następuje w

formie polecenia obciążenia karty płatniczej.

  1. Klient zobowiązany jest dokonać polecenia obciążenia karty dla pokrycia

comiesięcznych płatności. Klient zobowiązuje się do zapewnienia w danym

miesiącu wystarczających środków na karcie pozwalających pokryć opłaty

członkowskie. W przypadku, gdy w dniu wymagalności opłaty, nie będzie

wystarczających środków na pokrycie należności za dany miesiąc, wówczas

Zleceniobiorca podejmie kolejne próby obciążenia rachunku. Zleceniobiorca nie

ponosi odpowiedzialności za ewentualne opłaty i prowizje nakładane przez bank,

który prowadzi rachunek, z którego mają być realizowane płatności.

  1. Zgoda na cykliczne obciążenie karty płatniczej uprawnia Zleceniobiorcę do

obciążenia rachunku karty płatniczej Klienta pełną należną kwotą opłat w danym

okresie rozliczeniowym oraz w każdym kolejnym okresie rozliczeniowym

obowiązywania umowy, bez konieczności każdorazowego dodatkowego

zawiadamiania o tym fakcie Klienta.

  1. Klient zobowiązany jest poinformować Zleceniobiorcę oraz zmienić sposób

realizacji płatności lub usługę w przypadkach:

  1. wycofania w swoim banku zgody na obciążanie karty,
  2. braku środków na rachunku bankowym niewystarczających na pokrycie

pełnej opłaty,

  1. gdy rachunek Klienta został zamknięty,
  2. gdy Klient złożył w swoim banku dyspozycję odwołania niezrealizowanego

polecenia zapłaty,

  1. zmienił dane w swoim banku, niezbędne do realizacji przez Zleceniobiorcę

polecenia obciążenia karty,

f.Zleceniobiorca podjął 2 kolejne, nieudane próby obciążenia karty Klienta.

  1. Klient jest zobowiązany przed skorzystaniem z polecenia obciążenia karty do

weryfikacji we własnym zakresie, czy karta Klienta obsługuje płatności

rekurencyjne oraz jest zobowiązany do poinformowania swojego banku o

anulowaniu polecenia obciążenia karty.

 

  1. W przypadku opóźnienia w płatności za jeden okres rozliczeniowy Klient traci

natychmiastowo prawo do korzystania z wszelkich usług świadczonych przez

Klubie Movado Squash & Fitness.

  1. Warunkiem przywrócenia Klientowi możliwości korzystania z usług Klubu

Movado Squash & Fitness jest zapłata wszystkich zaległości oraz dokonanie opłaty za

bieżący okres rozliczeniowy.

  1. Pracownik Klubu może odmówić Klientowi prawa korzystania z usług, wstępu do

Klubu lub nakazać mu opuszczenie Klubu w przypadkach wskazanych w

Regulaminie. W takim przypadku Klient traci prawo do korzystania z usług i

pozbawiony jest roszczenia względem Zleceniobiorcy o świadczenie usług za

czas, w których Klient z uwagi na powyższe utracił prawo do korzystania z nich.

  1. W przypadku zalegania przez Klienta w płatnościach naliczane są odsetki

ustawowe za opóźnienie oraz Zleceniobiorca może podjąć względem Klienta

działania windykacyjne samodzielnie lub poprzez zewnętrzne podmioty, w celu

wyegzekwowania zadłużenia.

  • 3. Okres obowiązywania umowy
  1. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  2. W okresie obowiązywania umowy Klientowi przysługuje w każdym czasie prawo zawieszenia ważności karnetu co wiąże sięz opłatą 20 zł od każdego cyklu rozliczeniowego tj. miesiąc.
  3. Każda ze stron może wypowiedzieć umowę z zachowaniem

1 – miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca

kalendarzowego. W okresie wypowiedzenia, członkostwo nie może być

zawieszone. W takim przypadku, umowa wygasa, a członkostwo w Klubie ustaje

z końcem ostatniego dnia powyższego okresu wypowiedzenia. W okresie

wypowiedzenia umowy, Klient zobowiązany jest uregulować zaległe płatności.

  • 4. Ochrona danych osobowych
  1. Administratorem danych jest Zleceniobiorca
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na

ich przetwarzanie uniemożliwia wykonanie umowy Klient ponosi odpowiedzialność

za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

  1. Powierzone dane osobowe, przetwarzane są w celu zawierania umowy i realizacji

usług oferowanych w Klubie Movado Squash & Fitness przez Administratora danych

osobowych, a także (po wyrażeniu na to zgody przez Klienta) również w celach

marketingowych oraz w celu umożliwienia komunikacji z Klientem przy

wykorzystaniu informacji podanych w formularzu zamówienia lub w formularzu

umowy.

  1. Klient ma prawo żądać od Zleceniobiorcy dostępu do swoich danych, ich

sprostowania (poprawiania), przenoszenia i usunięcia, a także prawo do

ograniczenia przetwarzania danych. W związku z przetwarzaniem przez

Zleceniobiorcę danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi

do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • 5. Przepisy końcowe
  1. Ewentualne spory pomiędzy Klientem, a Zleceniobiorcą zostaną poddane

rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z

dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).

  1. W sprawach nieuregulowanych w umowie mają przepisy prawa polskiego, a w

szczególności Kodeksu Cywilnego.

  1. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla

każdej ze stron.

 

 

Klient                                                                                                              Zleceniobiorca  

……………………………………….                                                        ……………………………………..

 

 

REGULAMIN REZERWACJI I KORZYSTANIA Z KORTÓW DO  SQUASHA

1.Korty do squasha wynajmowane są na pełne godziny zegarowe, co oznacza możliwość korzystania z nich przez 60 minut, liczone od pełnej godziny zegarowej lub jej “połowy”.

2.Dozwolone jest przedłużenie gry maksymalnie do 10 minut i wyłącznie w sytuacji, jeśli dany kort nie jest zarezerwowany na następną godzinę przez innego klienta. Przekroczenie określonego czasu traktowane jest jako wynajęcie kortu na kolejną godzinę z obowiązkiem opłacenia go zgodnie z obowiązującym cennikiem.

3.Podstawą do korzystania z kortów jest posiadanie wykupionego karnetu lub uiszczenie jednorazowej opłaty.

  1. Wysokość opłat za korzystanie z kortu do squasha podana jest w cenniku dostępnym w recepcji Klubu oraz na stronie internetowej www.movadonowytarg.pl Podane ceny zawierają podatek VAT.
  2. Rezerwacji kortu lub miejsca na zajęciach grupowych można dokonać maksymalnie na 1 tydzień do przodu za pośrednictwem strony internetowej, telefonicznie, lub bezpośrednio w recepcji Klubu.
  3. Anulacja rezerwacji kortu możliwa jest wyłącznie na 12h przed terminem rezerwacji, po tym czasie zostanie naliczona opłata w wysokości połowy opłaty pełnej godziny, natomiast w przypadku odwołania rezerwacji 4 godzin przed terminem zostannie naliczona pełna opłata wynajęcia kortu (w przypadku osób posiadających karnet wejście zostanie pobrane z karnetu, osoby które nie opłaciły wejścia będą proszone o płacenie tej kwoty w recepcji klubu) Anulację rezerwacji można dokonać samodzielnie lub poprzez recepcję klubu lub telefonicznie 696 844 003 

8.Klub zastrzega sobie prawo do sprzedaży zarezerwowanego przez Klienta kortu lub miejsca na zajęciach grupowych w przypadku, kiedy Klient nie pojawi się w Klubie w ciągu 15 minut od godziny rozpoczęcia rezerwacji i nie poinformuje recepcji Klubu o planowanym spóźnieniu.

9.Klub zastrzega sobie prawo do odwołania dokonanej przez Klienta rezerwacji kortu do squasha lub zajęć grupowych w przypadku organizacji turnieju lub innego wydarzenia, jak również z przyczyn technicznych lub innych istotnych okoliczności, o czym Klient zostanie wcześniej poinformowany.

10.Klub umożliwia Klientom  wypożyczenia sprzętu sportowego: rakiet, piłeczek i okularów.

11.Przed rozpoczęciem gry zalecane jest wykonanie rozgrzewki.

  1. Ze względów bezpieczeństwa osoby do 18. roku życia mają obowiązek gry w okularach ochronnych. Osobom pełnoletnim również zaleca się ich stosowanie.
  2. Wstęp na kort dozwolony jest wyłącznie w zmiennym obuwiu nie pozostawiającym śladów na jego powierzchni – obuwie z tzw. podeszwą non-marking przeznaczone do sportów halowych. W przypadku niezastosowania przez Klienta zalecanego obuwia, obsługa Klubu ma prawo odmówić wstępu na kort, co jest jednoznaczne z uiszczeniem opłaty za dokonaną rezerwację.
  3. Zabrania się wnoszenia na kort butelek z napojami i pozostawiania na jego powierzchni zegarków,pierœcionków, ręczników, telefonów komórkowych oraz wszelkich innych przedmiotów, mogących zanieczyścić lub zniszczyć parkiet, utrudniać grę lub powodować zagrożenie dla zdrowia graczy. Potrzebne rzeczy można pozostawić na stoliku obok kortu.

15.W przypadku zniszczenia parkietu lub jego zabrudzenia poprzez wejście na kort w niewłaściwym obuwiu lub wnoszenie niedopuszczalnych przedmiotów, Klient ma obowiązek pokryć rzeczywiste koszty usunięcia zniszczenia lub zniszczeń. Podstawę wyceny stanowi faktura wystawiona przez firmę wykonującą naprawę kortu.

  1. Klub nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje i urazy powstałe w wyniku gry, jak również nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz niestosowanie się do postanowień Regulaminu.

17.Wszelkie reklamacje dotyczące rezerwacji można składać mailowo na adres kontakt@movadonowytarg.pl i są one rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty wpłynięcia.

Regulamin ligi squash Movado

vol 2.

  1. Liga rozpoczyna sie 27.10.2024 i trwa do 02.03.2025
  2. Mecze ligowe rozgrywamy do trzech wygranych setów (piłka ligowa 2 kropki).
  3. Za każdy wygrany set zawodnik otrzymuje 1 punkt – suma zdobytych punktów = pozycja w turnieju.
  4. Po rozegranym meczu zawodnicy przekazują wynik w recepcji klubu, obsługa zapisuje wynik na tablicy przy korcie.
  5. Każdy z zawodników może rozegrać max. trzy pojedynki z każdym z uczestników.
  6. Zawodnicy umawiają się indywidualnie – kontakty/nr. tel udostępniane będą w recepcji klubu po wyrażeniu zgody przez uczestników.
  7. Uczestnicy biorą udział w lidze dobrowolnie, zapisując się w recpecji klubu Movado
  8. Liga podzielona jest na grupę A (zaawansowani) i grupa B (średnio zaawansowani) – zawodnicy decydują do której grupy chcą dołączyć
  9. Warunkiem uczestnictwa w lidze jest rozegranie minimum 4 rozgrywek miesięcznie – brak czynnego udziału może skutkować wykreśleniem z ligi.
  10. Koszt wynajęcia kortku dla uczestników ligi to:

 – 70 zł/ 1h

–  40 zł/30 min (możliwość od pon-pt. 8-15 sob. 8-23 nd. 15-23)

  1. Nagrody:

I miejsce – nagrody rzeczowe o wartości 300 zł

II miejsce- nagrody rzeczowe o wartości 200 zł

III miejsce – nagrody rzeczowe o wartości 150 zł

(w przypadku remisu rozgrywamy ostateczny pojedynek)

  1. Dwie ostatnie pozycje w grupie A po zakończeniu ligi spadają do grupy B, dwie pierwsze osoby w grupie B przechodzą do grupy A.